mari main click2

Pages

Tuesday, May 3, 2011

Buruh 'DAY'


Salam,
Sudah lama blog aku x berpenghuni asyik gelap jer...post pun jarang2 skali..al maklumlah nk mencari sesuap nasi dan segigit epal, so tepaksa lah gigih bekerja.... Nape weekend x update blog? Jawapan nyer weekend hari tuk bersocial life, kluar ngan kawan2...lepak...makan,,dan pling penting tido....masa cuti lebih elok diluangkan masa anda dengan merehat2kan badan.rehat2kan mata..senang citer sistem dan mesin2 yg berfungsi dalam badan tgh Holiday....buka pada hari bekerja,opis hours.Weekend KAMI cuti,Sekian Trima Kasih..

Tak lupa jugak walaupun dah terlewat beberapa hari aku nk ucapkan Happy Labour day tuk semua2 yg bergelar diri mereka sebagai pekerja dan untuk diri akujugak..Ini merupakan hari buruh pertama aku sejak berkecimpung dalam dunia pekerjaan...wahh terasa tua plk aiih...dapat cuti sabtu.ahad dan senin apak serunuk...nape x bg seminggu jer ,lagi berbaloi2.trus aku pergi Holiday..

ok Tammat


p/s: sesape memerlukan designer tlg lah amik aku kerja,aku berkebolehan,gigih kerja kurang ngulor,so mcm2 kelebihan aku.......senang citer klu dapat award anugerah pekerja cemerlang mmg aku dapat nye :p x rugi sesape nk amik aku kerja.....klu x amik aku sebagai kerja tetap pun x per freelance pun boleh jugak :p

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails