mari main click2

Pages

Tuesday, February 22, 2011

PTPTN

salam,

Hari nie dan hari2 sebelumnya kerja dtg bertimbun2 kat studio byk gak yg tertangguh tp jgn risau BOSS aku akan selesaikan kerja2 dalam minggu ini jugak muhahahhaaha...nie lah sebab nya aku jarang update blog nie....kerja kerja kerja = iphone 4 :P (berangan boleh ler) sebulan gaji tu beb mampu??????

Kalau nak kater bab gaji byk mane pun, x pernah cukup tp aku bersyukur ape yg ada sekarang.....duit semua x penting wahhhhh(tp nk beli iphone 4 nie duit x dak )...hutang PTPTN x terbayar pun tp niat nk bayar tu dah ada....biar dahulukan dgn niat baru diiringi dengan perbuatan..nnt dah samapi surat naik court baru kter gi bayar ye :P

Tp buat masa nie x der ape2 perkabaran dari PTPTN kecuali diorg ader hantar penyata jerlah...katernye klu x bayar PTPTN xleh fly luar negara hmmmmm so aku pun pergi lah check kot nama aku tersenarai dalam budak2 itam nie....check punya check..no ic pun dah key in..dan hasil nya jeng2....


buat masa nie saje belum ari2 yg mendatang nie

moral of the story:marilah reramai byr utang PTPTN :P

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails