mari main click2

Pages

Sunday, January 9, 2011

Trip to hometown Part 1

salam,

Sudah setahun aku x menulis blog...mane tidak nye 2010 baru 9 hari berlalu so setahun jugak lah tu....kali nie aku nk bawak korang korang korang n korang menjelajah pulau pinang..tempat aku lahir..tp aku pergi kejap jer 2 hari satu malam...so percutian yg singkat tp berbaloi2..Aku pergi dengan 4 org kawan naik keta

tentatif percutian
sampai pada ari sabtu pagi
lokasi pilihan hari pertama:
Bukit bendera
Fort cornwalis
gurney drive
batu feringgi
night market still kat batu feringgi
hard rock
padang brown (makan-makan)

so kebanyakkan tempat yg ktorg nk pergi mcm bukit bendera x kesampaian sebab tgh penambah baikkan...dan fort cornwalis plk ditutup jalan nya sebab ader konsert mlmnya.....so 2 tempat telah kecundang,,,so ptg tu aku sebagai co tourist guide(tourist guide sebenar adik aku) bawak pergi makan pasembor/rojak dan rojak buah di gurney drive....pasembor/rojak tu siap ader nyanyi ikot tempo..rojak rojak rojak(sle bayangkan sendiri sbb vdeo time tu x der) lepas jer makan ktrog pergi batu feringi....
mandi laut + banana boat



Makan kat gurney drive rojak rojak
rojak buah gurney drive

Banana boat - Batu feringgi

Banana boat - Batu feringgi
Batu Feringgi Sunset
Celoq2-padang Brown

p/s : kredit to fakrul aka kucing kuyup most gmbr adalah hak miliknya

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails