mari main click2

Pages

Friday, July 9, 2010

Binggung


salam,

Ari nie aku jadi kenpius untuk pilih bidang yg akan aku ceburi nie menentukan masa depan n long term bkn memain punyee!!!!!...dari diploma ke degree aku involve dalam bidang grafik,so ble dah grad nk lah gak rase ddk kat advertising house ker maner2 yg related ngan grafik..aku bkn nk memilih keje atau aper just nk merasa jer....selepas setahun ker tau 2 tahun barulah aku rasa nk berbakti kepada anak bangsa ku..ceh mencurahkkan segala ilmu kepada anak2 muda..mcm dah tua plk rasa......mmg aku berhasrat nk jadi lecturer tapi bukan dalam masa terdekat nie.....once aku punya ilmu dan experience yg cukup akan ku kejar cita2 ku selama nie...wat masa nie mmg x pernah lagi terfikir nk jadi lecturer...bkn nk menolak rezki yg datang tp sekadar nk mengisi kekosongan ilmu didada...mecari peluang yg maseh terbuka......

So skang nie aku jadi binggung mengharapkan org disekeliling memahami tp sebaliknya...nobody know,,,,benda berlaku bukan kehendak yg kter rancang...soooo nk pikir sgt aku yg down....mcm2 bermain difikiran aku...ader pro n contras..mmg bgs gak ader peluang jadi lecturer nie tp naper peluang nie datang begitu awal...huhuhu datang lah time aku dah berexperience ker....dh tolak nnt nyesal plk..berbolah bg palo den....senin nie ader interview plk..so pandai2 ko lah jang memikir nyer...


p/s bkn nk memilih kerjaya or menolak rezki just nk mencari ilmu yg luas terbentang....ble dh terlalu memikir otak pun trus menjadi tepu,nk menaip pun dah down,everything is going down....so down,down baby down down....

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails