mari main click2

Pages

Sunday, July 18, 2010

Alpa membawa padah part 2





Salam,

Setelah sehari suntuk aku berperah otak dok pikir pasal surat resign nie dan akhirnya berjaya jugak aku menyiapkan nya.....sampai satu saat tu otak aku yg anta surat behenti kat aku...sampai x leh nk berpikir kater nyer.

ala ala atok...ala ala atok tok jgn saman tolong lah datuk oooooo.......sampai nyer ati majikan aku mahu saman diriku yg bebas saman selama 24 tahun aku idop....kecuali saman kat uitm sbb x gantung kad metrik tu brape tahun yg lepas..nie pula saman membabitkan mata wang ringgit mampu plk aku.... uhuhuhuhuhhuhu.....dah lah baru dapat kijo baru..x kan nk kena byr ganti rugi tu plk..pahtu aku mau mkn aper :( kepada sesiapa yg berhati mulia tu nk menhulurkan bantuan sle lah bank ker akaun nie


0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails