mari main click2

Pages

Tuesday, March 19, 2013

Superman Maybank Card

Salam,

mood nak mengarang tetibe datang, dan nin dia cek mai dah, kali nie cek kembali bersama card maybank, tapi nak mendapat card maybank nie aku menunggu selama 3 jam lamo ehhhhh,, cilaka nye maybank panas jer aku rasa, bukan sebab maybank x bayar bil api sbb menunggu punya angkara..abih waktu lunch and waktu bekerja aku rembat, igt aku ader share ngan bos ker opis tu, maap boss cek x wat dah, mgkn esok or ari lain2 cek wat plk naaa...Aritu ader contest card credit kat nuffnang nape x berfikir nk wat gini mana tau trus menang kan.. so inilah hasil tangkapan die...

it's a bird, it's a plane... its superman!!!!!!!

aku sendiri pon rasa nak pakai kad nie ape tah lagi youth2 kat luar sana, so mood die sampai adoi bala2

lupa plak nak gtau ape kelebihan card nie

  • dapat 1 point untuk pembelian rm3
  • 10% diskaun tuk kedai DC kat malaysia nie.(tp promotion nie sampai 31 mac 2014 harap maklum)
  • Beli tiket tgv satu dan dapat satu lagi percuma(promotion untuk skali pakai)
  • 35% tiket legoland maksimum tuk 4 org..
  • purchase limit boleh cecah rm5000
btul ker x cer tgk maybank website tuk keterangan lanjut :P



0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails