mari main click2

Pages

Wednesday, August 22, 2012

Maaf zahir batin

Salam,
Nie post ke brapa kali aku wish selamat hari raya hehe raya kan sebulan so

MISI
akan meletak kan "selamat hari raya" diawalan cerita sampailah sebulan, kalau rajin tiap2 ari ,ye idok.

Raya pertama, kedua super bz, lepas solat, makan pahtu beraya dengan family then baru kluar umah pergi my BIL nyer family ddk dalam sejam 2 gerak pergi umah makcik..yang ni paling lama sebab serentak 2 umah skali harung blom kire tertido lepas mkn lagi, kalau nk kira tahap pencemaran bunyi x yah cakap, cara pegiraan mcm nie

Seorng = 10
Ada bujet dalam 15org
15x10
= 150org

Bygkanlah satu umah dah mcm 150 org bersembang mahu havoc satu flat...bukan nk kata x bagus tu yg buat dari sunyi ker hapening...ini contoh exact amount terlupa nk kira.Contoh lah contoh lah nnt kata aku menipu plk adoiii..balik confirm penat trus semua tertido.sebenarnya bukan nk citer pasal raya sgt hehe

Kadang-kadang klu terlalu bz kita boleh sakitkan hati dan perasaan orang lain secara lansung mahupun tidak lansung nama pun maknusia punya kelemahan diri.Aku sendiri punya kelemahan diri.Setahu aku, mcm mana skali pun,aku x penah nk meng"klas2"kan org, semua sama sahaja, x dak kurang x dak lebih, kenapa berfikiran begitu??? sgt truk ker aku,bersalah nyer rasa sampai org boleh berfikiran begitu terhadap aku, aku tahu aku salah, mohon maaf kupinta untuk mu dan keluarga mu, x der niat nak menyakitkan hati mahupun menyinggung perasaan, hanya kerna kata2, kita boleh terasa sampai bila2 sbb tu org kata klu nk cakap biar berfikir dulu nnt nyesal x berguna...rasa sedih pun ado0...tp btul dgn ikhlas aku memohon maaf andai tersalah kata, .tersinggung perasaan minta maaf byk2

Yang ikhlas,
Rofli

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails