mari main click2

Pages

Saturday, November 6, 2010

mood sdg x seimbang

salam,

Mode: terasa hati(boleh ker)hhuhuhu

Aku nie kadang2 mood x menentu sesungut kot aku rasa...kejap rasa nk marah,kejap aku gumbira,kejap aku sedih,jeles,berangin senang cter cukup lah package emosi aku sebagai maknusia semua ada...orang kate maknusia nie x semua nya sempurna tapi dalam masa yang sama cuba untuk memperbaiki diri sendiri....hmmmm tp entah mcm ner nk baiki ye.? kene antar gi workshop ker..biar kasi adjust sana sni baru ok....tukar minyak itam tau kene overhaul trus.....kasi format biar nmpk baru tp hakikat nya still org yang sama berwajah agak skit baru..

Aku nie sejak2 nie agak kejelesan yg tahap tertingggi mahaguru,kadang2 tgk org bahagia nya die,perjalanan idup die mudah,nk mende dapat,nk mende nie dapat semua senang,bahagia nyer die...serunuk ler klu idop mcm tu ....tp bg aku nk dapat sesuatu,aku kena lah berusaha lagi,bukan tahap berusaha lagi tp gigih lagi......

ngantuk lah plk nnt aku sambung lah lagi huhuh

P/s:luarnya gumbira tp hati gundah gelana huhuhuhuhuh :(
Bukan untuk mintak simpati tp hanya untuk difahami.

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails