mari main click2

Pages

Friday, June 25, 2010

tq nuffnang


salam,

Ari nie lah baru ader kesempatan aku update blog...sggh sibuk dengan kerja2...sampai naik bersawang blog aku....entry kali nie aku berterima kaseh kepada Mr.nuff kerna menjadikan aku salah satu pemenang daily untuk contest project alpha.....nama aku tercalon dalam ari yg ke 46 soalan berbunyi

DAY 46: In Episode 46, which newspaper is Joe Lee reading when on the plane?
jawaban the star....

sonang jer...oleh kerna secara kebetulan aku bercuti di keesokkan ari nya aku bercadang nk g claim itu reward lah.....so MR.nuff i'll be there soon to claim my reward...wah nie lah satu2 nya aku menang dalam contest di alam maya nie...teruje pk rasa hahahaha...so ader sesaper g claim esok......mari kasi gegar nuffnang opis....

0 comments:

Post a Comment

mari click-click

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails